Söndag..

Och idag lär det nog bli lite plugga av, det är en engelsk bok som ska läsas "The power of fantasy in early learning", 132 sidor. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar att läsa den. Nog för att jag har lite engelska-skills, men det är inte alltid lätt att förstå fackspråk på engelska. Äh, det här fixar väl det, om inte annat får jag väl låtsas att jag gör det ;) Näärå, men som tur är så har jag ju lärt mig att "smartläsa" på dom här 2,5 åren som jag ändå pluggat :)
Hur mår alla idag? Kan tänka mig att det finns en del som är bakis ;)

Nu är det dags för mig att ta tag i plugget så jag blir klar nångång och kan ta en promenad med Hanna :)

Ha en underbar söndag!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0