Äntligen

..Är det lördag, fint skit :) Men innan jag kan påbörja omvandlingen ska jag jobba några timmar, hoppas tiden går fort som fasen. Får sysselsätta mig så mycket som möjligt, vilket nog inte blir något problem eftersom det finns lite att göra ändå. Ville verkligen inte kliva upp ur sängen i morse, vill ligga kvar och mysa in mig i täcker, somna om och drömma något härligt. Men icke! Ser fram emot den dag, om en vecka kanske med lite tur, när jag kan sova ut och ligga och dra mig hur länge jag vill. Är man en busy woman så är man, inte sant? Det är smällar man får ta ibland helt enkelt ;)
Hoppas på att ta mig en resa neråt, mot Moa snart! Vill självklart även hinna träffa Elina i samma veva, vi får se vad hon säger och vad hon har tid med :) Men att slå klackarna i taket med Moa låter inte helt fel!

Nu ska jag väl ta tag i saker och ting och vara en effektiv liten arbetsmyra!
Ha en underbar dag gott folk

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: elina

för dig har jag ALLTID tid.

2010-11-13 @ 22:06:39
Postat av: elina

för dig har jag ALLTID tid.

2010-11-13 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0