Liar liar your pants is on fire!

Den rubriken passar ju bra in på mig just nu, med tanke på att jag gång på gång lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, men inte blir det! Har haft lite för mig på sistone känns det som! Bland annat var jag, mamma, Frida och Linda iväg på "Champions of rock" i Leksand. Sjukt bra, en queen tribute konsert fullproppad med skitbra musik. För ingen kan väl ändå påstå att queen är/var kassa? (don´t you dare!) Vi hade riktigt trevligt och jag och Linda förfestade i bilen från Leksand då vi gick ut efter, det knäpptes mest massa kort i baksätet :p
Har även hunnit med en snabbvisit i Stockholm, vilket var mycket trevligt. Kanske berättar mer om den en annan gång, det beror på vad som händer ;) Ni fattar säkert vad jag gjort där, men vill i alla fall försöka vara liite hemlig ;)

Det har också varit en hel del kalasande då min ena bror fyllt år, min lilla Emilia, som inte är så liten längre har fyllt 5 och Glenn har också fyllt år. Så gissa om jag levt mycket på fika på sistone? Konstigt att jag ändå tappat vikt :p

Kan nu skryta med 10-11 kilos viktminskning sedan Juni. Känner mig mycket nöjd med det, men just nu tappar jag även på grund av att det inte blivit mycket träning heller, så musklera flyr väl sin kos I guess.. Men ändå, jag är stolt över mig själv :) Nackdelen är ju att jag inte kan ha mycket av mina kläder längre och jag har inte råd att köpa en ny garderob rikitgt!

Det var ungefär allt jag hade att säga just nu! Hoppas mina kära läsare har tålamod med mig i alla fall :) Och att ni har det riktigt bra och mår underbart :)

Ha i alla fall en underbar fredagkväll!
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0