Nej nu!!

Nu får jag minsann ta och ge mig med detta slarvande! Har än en gång inte skrivit något på ett bra tag. Därför kan ni får en liten sammanfattning av helgen.

Fredagen spenderades hos Linda i Källbotten med henne och Fanny, mycket trevligt! Vi åt massa gott, kikade på Idol och tjålade massa strunt, en riktigt mysig fredagkväll med andra ord.

I lördags bakishängde jag med Hanna och Matilda ett tag, dom var alltså bakis, men inte jag ;) Efter det åkte jag till Vad och blev bjuden på god mat och trevligt sällskap som vanligt. Jag och Frida gjorde om lite låtar till det snuskigare och jag skrattade så jag nästan kissade på mig flera gånger :p Att Emmie dessutom låg i sängen och sjöng "ja må han leva" och avslutade med "ett fyrfaldigt leve, han leve, hipp hipp hurra hurra hurra hurra! badbambambambaaam" gjorde inte saken bättre. Hon är ju så söt den där flickungen, och tänk vad dom snappar upp saker hela tiden :)

I går morse var det mindre kul att vara jag, då åkte jag på magsjuka.. Skiten började vid 4 på morgonen och jag var dålig hela dagen mer eller mindre, fick dessutom feber mitt upp i alltihop. Ibland är det underbart att leva! Sov bort nästan hela dagen eftersom jag inte ens orkade hålla ögonen öppna, så sov nog bort det värsta känns det som. Men idag känner jag mig mycket bättre, något energilös dock, men det är ju inte konstigt. Så jag stannade hemma från skolan eftersom jag inte vill smitta ner folket.

Så, nu vet ni vad som hänt i mitt liv på sistone, så spännande var det ;)

Hoppas ni haft en underbar måndag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0