Tisdag

Klockan är snart halv tio och jag ligger i sängen. Skönt som fasen. Med en smaskade Moa i örat, det kan ju inte bli härligare ;) Du är underbar kvinna!:) Och det säger jag inte enbart för att vi båda är vädurar (men det är ju en stor del givetvis)!

Har i vanlig ordning varit dålig på att uppdatera och nu har jag ingen annan ursäkt än dålig motivation. Har inte vetat vad jag ska skriva alls, och det vet jag inte riktigt nu heller. Men jag tänkte, what the hell jag skriver ett litet inlägg!
Är i vanlig ordning sjuk, kanon kul! 5 av 5 toast eller något liknande. Men jag gör just nu allt jag kan för att jag ska friskna till, så ta och dra nu förkylning, jag behöver inte dig!!

Så, nu ska jag koncentrera mig på kvinnan i mitt öra. Hoppas ni alla har det underbart och har hälsan i behåll! :)

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: väduren

du är så fin, min kära lilla griiis :)

2010-10-26 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0