Tisdag..

.. Och här sitter jag och lyssnar på en föreläsning. Och ni kan ju själva tänka er hur motiverad jag är i och med att jag knåpar ihop ett litet inlägg under tiden ;) Kan fortfarande säga att denna kurs är väldigt förvirrande och fullproppad.. Har inte gjort hälften av det jag ska, så jag har en hel del att ta tag i under den närmsta framtiden :p Klantigt av mig, men så blir jag när det blir för mycket!

Ska även pallra mig till högskolan idag eftersom jag nu repat mig efter magsjukan, skönt! Är dock inte så sugen på mat än, men det är väl inte så konstigt efter det.

Kanske skulle ta och koncentrera mig på föreläsningen nu så jag kanske kan säga någonting vettigt under seminariet idag ;)

Ha en underbar tisdag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0