Torsdag

Okej, tänker börja detta inlägg med att erkänna min last.. Alla har vi våra laster, speciellt vi tjejer när det kommer till kläder. En del har skor, andra har väskor, andra har jackor och så vidare. Men min last är underkläder. Jag kan absolut inte gå in i en butik där det finns underkläder, det är omöjligt! För det slutar alltid med att jag kommer ur därifrån med en påse i handen och ett leende på läpparna. Men jag tycker verkligen om att känna mig fin ända in liksom. Och det är inte så att jag bara köper en bh, utan jag måste köpa matchande set, annat går inte för mig. Och vem ska jag visa upp detta för? Jaa, du, säg det! Med tanke på att jag inte har en karl så finns det heller ingen att visa upp dom för. Men bara det att jag själv vet att jag är hot där under kläderna (höhö) får mig att må bra och känna mig kind of hot ibland. Haha, nu lät det som att jag har världens självförtroende, men så är icke fallet. Jag är bara beroende av fina underkläder! Visst kan jag mysa runt i ett par bomullstrosor, men jag trivs allra bäst i något fint.  Hej jag heter Malin och är beroende av underkläder. There, i said it!

Intressant inlägg va? Jag ville bara dela med mig av min last. Vad är din?

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar verkligen också fina underkläder och känner mig ultra fresch när jag matchar trosa och bh. I mitt nästa liv ska jag ha en normal storlek så jag kan köpa massor vart som helst i stället för bh = 540 + trosa = 340 =)

2010-10-28 @ 22:57:57
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0