Trött!

Just nu är jag skapligt trött på att vara en fattig student, det är inte kul längre! Denna ständiga ångest när det kommer till pengar, pressen som heela tiden ligger på en. Vill ha Juni nu, så jag kan få jobba och tjäna lite pengar och inte behöva vända på varenda krona för att få det att funka. Visst, jag har det bra egentligen eftersom jag bor hemma, men det betyder ju inte att jag inte har utgifter. Skyller mycket av denna bitterhet på höstmörkret.. Bara för det tänker jag spendera kvällen i sängen, med tända ljus och kika på "Vampire Diaries". Så jävla bra! Började kolla igår och nu är det kört.. Vampyrer kan vara bland det hetaste som finns (fine, jag vet, dom finns inte på riktigt, men låt mig leva i tron att dom gör det), farliga mystiska män.. Mmm!

Jag har dessutom sett ut som trollmor idag då jag la mig med blött hår igår och inte orkade platta det i morse. Och gissa om jag fått reaktioner på det! Haha, kom till praktiken och en som jobbar där frågade om jag hade lockat det.. Men icke, självlockig som jag är så var det for real. Nästa fråga var om jag ljusat upp håret. Nej, inte tillfixat och med en makaber utväxt, thats it! Jag tycker om mina lockar när mitt hår är i rätt längd, mycket längre än det är nu. Då kan jag vara trollmor utan några som helst problem, men nu känns det lite sisådär. Ska väl vara glad att jag har hår ens :p

Ha en underbar kväll gott folk, för det tänker jag! Drömmer mig bort lite också skulle jag tro, vakendrömmar som gör att man hamnar i en liten rosa bubbla :p

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0