Woork!

Blev väckt av telefonen i morse.. Till en början öppnade jag ögonen, muttrade, vände mig om i sängen igen, men gick till slut upp och svarade.. Det visade sig att det var från vikarepolen (eller hur det nu stavas) så jag fick slänga på mig kläder, slänga i mig mat och gasa iväg till en förskola :) Har haft skitkul hela dagen, lekt, myst och haft härliga diskussioner, underbara barn! Det är när jag får komma ut och jobba som jag verkligen känner att det är det här jag ska pyssla med. Är på så bra humör när jag får vara bland barn. Har verkligen varit på golvet hela dagen, gett mig hän i lekarna med barnen. Har bland annat försökt övertala några killar att jag har ett osynlig pansar runt kroppen, så dom kan inte "skjuta mig", och detta ledde till en väldig diskussion och kittlingar från alla håll :) och läst så klart, läst, läst, läst och läst haha. Så himla roligt att prata med barnen om böckerna, då kan man få höra vad som helst, helst massa tok :) Fan, jag älskar mitt blivande yrke verkligen!!

Hoppas alla haft en lika underbar dag som jag :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0