åå hej!

Har en liten städdag här hemma, och jag gillar det inte! Städa är nog bland det tråkigaste som finns, men ett nödvändigt ont. Försökte vädra lite, ha dörren öppen men det funkade inte i längden eftersom äckelgetningarna letar sig in på en gång. Intressant info? Har inte så mycket att säga egentligen. Ikväll ska jag minsann bjuda på käk här hemma, grekiska köttbullar står på menyn. Mamma var så söt och gjorde i ordning dom innan dom drog iväg till Kreta, så jag behöver bara koka potatis och fixa en sås ;) Nu lät jag som en bortskämd skitunge haha!

Nej, innan det här inlägget blir ännu mer ointressant är det bäst att jag slutar och fortsätter med städningen :p

Ha en underbar dag!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: hannah

det lät verkligen som en bortskämd snoris. :P

2010-09-02 @ 16:50:17
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0