Biggest Looser

Är det ett program som jag verkligen känner gör nytta så är det just "Biggest Looser", deltagarna kämpar så frukstansvärt mycket. Och inte bara med sin vikt, utan även med sina känslomässiga problem, de problem som lett dem till övervikten. Jag tycker att alla deltagare är så himla modiga och duktiga som klarar av att visa detta för hela världen, för det är inte bara usa som ser programmet. De visar sin egen kropp, men även sin själ. Det är så jävla häftigt tycker jag, och de inspirerar så många människor. En riktigt stor ros till det programmet och alla deltagare! Dom gör ett så himla bra jobb.. Kollade på början av finalen nu ikväll och det är en tjej som nästan gått ner 50% av sin kroppsvikt. Hur sjukt är inte det?! Så sjukt imponerande! Jag håller på dem allihopa som är så starka som klarar detta.

Det var allt jag hade att säga den här gången.. Någon mer än jag som känner såhär för programmet?

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker också att det är bra faktiskt. Mycket skit som går nu (men ändå tittar man på allt :P), men detta känns som något som faktiskt är viktigt! =)

2010-10-01 @ 21:32:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0