Evapäron..

Var till underbara Källbotten och umgicks med underbara människor igår (3 av dem kallas vinkärringar), spelade spel och åt gott. Okej, jag åt en kebabsallad och mörk choklad, dom åt ost, kex, vindruvor, ostbågar, chips.. You name it ;) Dessutom drack dom rackarna vin, och gissa om det drog i min vintarm! Men, jag höll hårt i vattenglaset och efter ett tag kändes det inte lika jobbigt.

Spelade partyalias igår, så sjukt kul! Det bästa var nog när Therese skulle förklara "struphuvud" för Linda, genom att säga "inte adamsäpple utan..?" och Linda säger då "Evapäron!" haha! Klockrent, där fick vi oss ett gott skratt! Hela kvällen kantades av skratt, i vanlig ordning :) Tack för igår brudar :)

Är helt slut så tänker nog snart sova, gillar inte den här brännande känslan innanför pannbenet, ett tecken på att det är dags att sova och sluta tänka!

Jag är sugen sugen sugen..!!

Sov gott och dröm sött gott folk!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Lina

sugen på att gå med ut på lördag?? =)

2010-09-09 @ 22:15:45
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0