Förresten!

Måste ju säga att det är kul att se att fler läser min blogg och kommenterar, men jag är tyvärr dålig att svara på kommentarerna. Men ha tålamod med mig :) Hoppas ni har en trevlig läsning i alla fall även om jag ibland är kind of tråkig i inläggen!

Angående en kommentar där jag fick frågan om jag bor hemma än. Ja, jag bor hemma än, pluggar ju på högskolan och slipper på såhär vis ta massa lån. Det känns som ett bra val eftersom jag kommer att komma ut i arbetslivet utan massa lån och istället kanske kan satsa på att köpa mig en bil eller så :)

Nu är det dags att packa väskan för snart lär jag skutta ut till bilen och brumma iväg till Falun för att träffa studiegruppen och ha seminarium. Känns ju lite sådär att jag slutar halv fem och alltså inte är hemma förns runt halv sex eller så. Men, det är bara att bita ihop och gilla läget!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig min van!

2010-09-21 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0