Friday

Idag är det minsann fredag och kvällen avnjuter jag i soffan, med endast en paus nu för lite bloggande och snar en lååång dusch :) Dagen har jag spenderat i Källbotten med underbara Linda och hennes tjejer Cornelia och Celine. Madde var där med sin Elliot också och vi hade en riktigt trevlig dag, åt gott och drog till lekparken. :) Tack för i dag godingar!
Efter det så drog jag en sväng förbi min kära Jämpers för en rök och mest bara för att få se hennes vackra nuna :)

Päronen har nu kommit hem från sin välförtjänta resa så jag är inte längre själv i stor mörka skogen vilket känns skönt. Håller tummarna för en hel natts sömn, vilket inte hänt på mycket länge! Har nämligen en katt som absolut ska ut 03.30 och in 05.30, det har inte slagit fel många nätter vill jag lova! Så nu njuter jag av att ha sällskap hemma igen.

Sitter med spotify på i vanlig ordning och lyssnar på en låt som får det att pirra i magen på mig. Och det är verkligen bara själva låten som får mig att känna så. Jag bara älskar när musik får mig att känna på olika sätt!

Nej, nu får det ta och bli den där duschen, gud så skönt! Nya sängkläder, vädrade kuddar och täcken, då måste man duscha, tvätta håret och greja! Alla tjejer vet nog exakt vad jag menar med "greja" också :p

Ha en underbar fredagkväll/natt

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag som trodde det var Horn-per som spökade för dig.

2010-09-04 @ 06:59:32
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0