Herregud!

Är totalt tvärslut nu alltså! Fick det träningspass som jag bad om förut, var så jävla slut i kroppen efteråt alltså, och (ursäkta) så sjukt svettig. Så himla skönt! Nu känns kroppen ren på något vis, inuti liksom. Utanpå också eftersom jag självklart tagit mig en dusch :p Nu vill jag verkligen att det här med träningen håller i sig och att jag inte släpper efter. Vill ha den där kroppen som jag tjatat om så länge nu, och för att ens komma i närheten av den så måste det tränas utav bara fan! Har kommit en liten bit på väg i alla fall, tappat några kilon och någon centimeter, så det är ju bra :)

Är ritkigt nöjd med mig själv nu, men så frukstansvärt trött. Bli lite lite soffmys nu, sen blir det nog minsann en tidig kväll! Och förhoppningsvis en härlig nattsömn :)

Ha en fortsatt underbar fredagskväll :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0