Hoho

Jisses vad trött jag är! Först upp tidigt i morse, åka till vfu:n, vidare därifrån till Vad för lunch med Frida och Kevin, hem och plugga och en springtur är också inplanerad, får se om den blir av.. Men nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Herregud vilken dag! Morgondagen blir ännu mer intensiv då jag ska vara på vfu:n hela dagen och sen hem och plugga.. Fint upplägg på kursen det här måste jag säga! 3 böcker att läsa tills nästa veckan tillsammans med flera dagar på vfu och andra saker som ska lämnas in.. Ingen ro och ingen vila som student inte! Men det blir väl bra till slut det här också kan man hoppas!
Dagen har varit bra trots all denna stress och press, underbart att få vara på förskolan igen och träffa alla barn och vuxna. Jag hör hemma där, i den miljön, and i like it!

Nu tänker jag inte göra ett dugg mer med plugg idag, orkar inte! Hoppas alla ni andra haft en bra dag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0