höst

vad kan jag säga om hösten? Jag gillar den inte, just för att då vet man att vintern snart är här, och den gillar jag absolut inte! Men, jag måste erkänna att det varit en otroligt vacker höstdag idag, solen har värmt skönt och luften varit frisk. Jag och Hanna tog oss en springtur idag i stället och det kändes skönt att få den friska luften rakt ner i lungorna. Nackdelen med dessa fina dagar är att nätterna blir så himla kalla, gillar inte kyla alls!

Gårdagen var kanonmysig, den spenderades i Källbotten med Linda och hennes fina tjejer, massa mys och tok :)

Nej, om jag skulle ta och fixa till något att äta, är vrålhungrig nu när jag sprungit av mig lunchen :p

Hoppas alla har haft en underbar dag och att kvällen förblir det :)

puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0