It´s alive!

Jag lovar, det är sant, jag lever. Insåg precis att det var ett tag sedan jag tog mig tid att skriva ett inlägg här. Har haft fullt upp skulle man kunna säga.
Helgen var helt underbar och mysig. Ifredags hade jag och Linda Idolmys i Skeppmora med Jämpers, Madde och André och med massa gott att trycka i sig såklart. Riktigt mysigt och precis en sådan fredag som jag behövde, tack! På lördagen tog jag en riktig sovmorgon och sen styrde jag kosan till Norberg för att kolla in brorsans nya lägenhet som verkligen är sjukt fin. Filippa vad är så vi spelade Wii en hel del (och jag hade sån träningsvärk dagen efter haha!). Sedan åkte jag och Hanna och tränade, och sedan blev det myspys i Jobsbo. Vi kikade på "Prince of Percia" och jag kan ju säga att jag har fått en helt annan syn på Jake Gyllenhaal efter det. Hua, vilken man och vilken kropp ;)!

Är i butiken idag och påväg hit höll jag på att skita ner mig.. Åkte på 80 väg och körde en aning för fort (my bad) och när jag tittar upp i backpegeln ser jag att jag har Farbror Blå bakom mig. HJÄÄÄÄLP! Tänkte jag och släppte gasen lite, livrädd att han skulle börja blinka med lysena och vinka in mig åt sidan. Höll hastighetsgränsen mycket noga efter det och efter ett tag låg han inte bakom mig längre. Vilken jävla tur! Hade inte velat se den bötern om han stannat mig haha!

Nej, nu ska jag fixa lite lunch och vänta på att Jenny joinar mig :)

Ha en underbar tisdag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0