Jahaja..

Det här var väl en seg fredag, om man nu får lov att säga så om fredagar. Har haft näsan i en bok ett bra tag nu och känner att den där motivationen sjunker och orken att läsa blir mindre och mindre. Kanske kan vara för att jag känner en stor press att komma så långt som möjligt för att slippa plugga i helgen. Men det är ju i och för sig mitt eget fel.. Men ändå! Hua, vad segt det går!

Mest av allt vill jag ha kväll, så jag kan få träna lite, måste få ur mig lite frustration av både den ena och den andra anledningen. Vilka dom är tänker jag inte avslöja här, för alla tankar och känslor är inte menade att alla ska veta..
Är bara så trött på dennna eviga väntan och alla tankar som snurrar runt hela tiden. Men det blir nog bättre det också, som allt annat :)

Ha en underbar fredag gott folk :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0