Jisses!

Nu har jag varit sådär sjukt dålig på att uppdatera bloggen igen.. Men ärligt talat har jag inte haft inspiration nog till det, har haft så fullt upp med massa galenskap :) För att sammanfatta sommaren så har den varit riktigt bra, har jobbat som en galning, men har även hunnit med att göra massa annat kul!

En helg åkte jag och Hanna till Örebro för att komma bort lite, se en annan stad, prova på ett annat uteliv och bara vara. Det var sjukt kul! Skrattade nog från början till slut av den resan. Tack för det Hanna, du är guld värd!

Åkte sedan på spontankryssning med ett skönt gäng. Kan ju erkänna att det var min första kryssning av någon konstig anledning. Men det var också sjukt kul, skrattade riktigt mycket då också. Har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Vi dansade som ett gäng dårar!

Helgen som var bar det iväg mot Västerås för möhippa. Eftersom min kära bror och hans Frida hade ett hemligt bröllop (som jag faktiskt visste om;) ) så blev det ju aldrig av med någon traditionell möhippa innan. Men vi tog oss i kragen och planerade en i efterhand. Det var också en sjukt lyckad dag. Men är dock inte så imponerad av Västerås uteliv, det lilla jag hann se. Kebaben däremot, herregud säger jag bara!

Skolan har även dragit igår, med blandade känslor. Men, nu är det trots allt början på slutet med skolan. 2 terminer kvar, sen har jag uppnått en stort mål i mitt liv och det känns så fruktansvärt bra! Det gäller bara att komma in i pluggandet igen, så om nån vecka är jag nog på g igen.

Min kära vän Sara har tagit det stora steget och dragit till London på obestämd tid. Jag är djupt imponerad av den kvinnan. Och inte för att vara ego eller så, men jag saknar henne redan! Tur att msn finns så man kan ha kontakt ändå, fast hon befinner sig i ett annat land, återigen! Hon är nog lite av min idol måste jag säga ;)

Nej, nu vet dom som är intresserade att jag lever och att jag haft en riktigt lyckad sommar, och jag hoppas hösten blir bra den också. Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men lovar inget ;)

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag saknar dig karlek.

2010-09-02 @ 01:22:42
Postat av: Sara

och jag saknar dig, massa karlek.



(Vet inte riktigt vad som hande daruppe)

2010-09-02 @ 01:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0