Måndag

Den här måndagen känns inte helt bra måste jag säga. Är inte det minsta nöjd med moderaternas vinst i valet vilket innebär alliansens styre i 4 år till. Håller med Mona Sahlin när hon sa "nu har plånböckerna röstat" för det är så det är, vilka skulle det annars gynna utom dom som har pengar? Jag förstår givetvis egna företagare som röstat blått för det gynnar dom. Men jag är inte nöjd för det. Examen i Juni känns inte lika lockande längre då det säkerligen kommer bli svårare att få ett jobb. Jag får flytta till en större stad helt enkelt. Hur fasen ska detta sluta egentligen? Vart är Sverige på väg? Sverige demokraterna har också tagit ett steg in i regeringen och det känns ju lite sjukt. Hur många som röstade på dom hade egentligen koll på vad dom gjorde?
Nej, ska inte fortsätta diskutera detta för jag vet vilka heta diskussioner det kan bli, men jag är inte nöjd med valet. Inte alls faktiskt. Men kul för dom som har pengar, here you go, have some more!

Idag är det dags att åka till Falun igen och jag är sjukt omotiverad. Stressad i överkant och har därför inte ens kunnat ta tag i någonting vad gäller plugg. Men det ska nog ordna sig det också I hope!

Dags att slå på lite kaffe så jag kanske vaknar till liv och orkar med denna dag.

Ha en underbar måndag gott folk!

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Sd fick tredje bäst röster i smb. Det känns ju skönt!!??

2010-09-20 @ 22:23:47
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0