Motivation

Idag är plugg ett måste, men känner inte för det alls. Inte motiverad alls. Men det kommer hoppas jag, förhoppningsvis kan boken få mig på rätt väg när jag väl öppnar den. Först och främst ska jag ta en rask promenad idag. Drog igång på allvar i lördags med korta, raska promenader, fortsatte fram tills i tisdags och igår kändes min kropp mörbultad så den fick en vilodag. Men idag kommer den inte undan, vill se lite resultat! Helst skulle jag vilja ut och springa, men det får vänta tills nästa vecka då dessa korta raska promenader ska se till att jag får upp flåset lite :)

Tänkte bara i fall någon ville veta ;)

Ha en underbar dag!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0