Nu då?

Nu har jag hållt igång hela dagen, städat, tvättat, förberett inför middagen, folket har varit här och jag har hängt ännu mer tvätt.. men vad ska jag göra nu? Ska jag bara slänga mig i soffan? Känns som att jag borde göra mer haha! Vill att det ska vara så fresh som möjligt här hemma tills päronen kommer hem :) Men det är väldans fresh hemma nu när jag grejat hela dagen. Har för mycket energi i kroppen nu när jag håller på att tömma den på socker och annat snusk haha!

Angående Hannahs kommentar.. Blir det bättre om jag säger att jag gjorde världens godaste sallad och sås till maten? :p haha.

Nej, nu ska jag väl aktivera mig med något på något vis! Kanske återkommer om jag kommer på något viktigt att skriva om :p

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, jaa mycket bättre stumpan! =)

2010-09-02 @ 22:05:48
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0