Sara

Just idag saknar jag dig extra mycket Sara, vet inte riktigt varför. Nog för att jag saknar dig mest hela tiden, men känner att jag har extra mycket Saraabstinens idag. Ville bara att du och hela världen skulle veta det.

Känner att jag har en sån där dag då jag har extra mycket känslor i kroppen, och då speciellt kärlek till mina nära och kära. Ni är underbara hela högen och mitt liv vore inte detsamma utan någon av er. Ni vet vilka ni är, så ta åt er!

Skickar iväg lite kärlek till resten av världen också, och jag sätter mitt hopp till att människor snart skärper till sig och tänker sig för en gång extra.

Puss&Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Gullig du :)

2010-09-28 @ 16:36:34
Postat av: Sara

Min fina fina van. Saknar dig med

2010-09-29 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0