Sunshine!

Solen skiner idag, jisses vad underbart! Det betyder en härlig springtur i skogen med Hanna, skönt! Lite orolig över att mitt knä ska dumma sig igen bara, kände av det på gymmet igår. Men, förhoppningsvis kan jag stärka musklerna runt det genom att fortsätta springa och gå på gymmet. Har ingen lust att lägga ner träningen nu när jag väl kommit igång så bra. Kanske borde fixa ett knäskydd? Men, vilken fattig student har råd med det? Dessutom så lär jag ju komma till en läkare som kan berätta exakt vad för knäskydd jag ska ha för att det ska ge nått.. Det finns liksom inte tid för det heller. Det är kul att plugga, det gäller bara att man inte har något liv ;)

Nej, skämt åsido, livet som student är inte bara dåligt, man träffar så mycket nya härliga människor och det får faktiskt väga upp det jobbiga :)

Efter springturen ska jag göra mig vacker och dra mig mot Källbotten än en gång. Känner för att vara lite ledig idag så jag lyxar till det :) Stressar som en tok i morgon och på fredag istället.

Dags att dra på mig springkläderna så jag är redo när Hanna ringer :)

Ha en underbar dag, i solen!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0