Sunshine!

Efter en heldag på förskolan är jag helt slut, men på ett bra sätt :) Det är så underbart att få vara bland barnen, prata med dom och lyssna på dom.
En liten tjej berättade att jag och en till fröken fick följa med henne på kryssning och vi skulle äta godis och bada. Vi skulle packa med oss bikini, dansskor, tandborste och så där och vi skulle ha en hytt, ifall vi ville gå och lägga oss. Och dansskorna var ett måste eftersom vi skulle till dansbaren. Och kvällen innan skulle jag och den andra fröken få sova hos en här lilla tjejen, i varsin ände av soffan. Haha underbara ungar! Det är sånt här som gör det värt att slita i skolan :)

Hur underbart är det inte att solen skiner? Varit ute nu på eftermiddagen och njutit av solen och lekt massa såklart. Det är väl tur att man är som ett barn ibland när man ska jobba med dom små liven :)

Nej, ta det lite lugnt i soffan tror jag, sen måste jag nog öppna en bok och sticka ner näsan i igen.
Hoppas alla haft en lika underbar dag som jag har haft :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0