Tisdag

Dagen har spenderats på högskolan och det kan man ju säga vad man vill om.. :p Här varit till Leksand på hockey med min kära pappa ikväll och jag är lite besviken. Visst vann masarna, men det var ingen bra match alls vill jag lova, kan lätt säga att jag sett bättre. Men, inte sviker jag dom för det, dalkulla som jag är ;)

Och Sara, jag saknar dig enormt mycket! Skickar en hel hög med kärlek raka vägen till London <3

Ibland vill jag skrika rakt ut, när jag blir så arg och frustrerad att kroppen fylls. Vissa beteenden är inte okej alls, så enkelt är det faktiskt!

Fast ibland vill jag även skrika rakt ut av lycka. Som när jag känner i hela kroppen hur lyckligt lottad jag är som har mina vänner i mitt liv. Kan inte berätta nog hur underbara ni är. Alla borde ha vänner som er, som ställer upp i vått och torrt, som tycker om mig för den jag är och bara finns till. Vad vore mitt liv utan er?

nej, nu är det dags att slänga sig i duschen och sen studsa ner i sängen, så jag orkar gå upp i morgon och åka till min underbara vfu :)

Sov gott och dröm sött, hoppas ni haft en underbar dag :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-09-23 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0