Underbara sol!

Tänk vad solsken gör för sinnet! Är på strålande humör efter en promenad i solen. En mycket mer rast promenad än vad som egentligen är bra för mig och förkylningen, men jag kunde liksom inte hålla tempot nere. Så sjukt skönt! Dags att få igång på kroppen igen, försöka bli fit och skaffa mig en smula kondition. Har börjat med GI nu igen, delvis för att jag vill ha bort några onödiga kilon på kroppen men även för att det är ett riktigt bra sätt att bli av med sockerberoendet på. Och just nu är väl sockret på väg ut i full fart med tanke på att jag ser ut som ett litet pubertetsbarn. Så Sara, du behöver inte känna dig ensam ;)

Inatt fick jag verkligen sova som ett litet barn, vaknade till en gång men somnade om och sov ut rejält idag. Riktigt skönt det också.

Undrar vad dagen har att erbjuda? Känner mest för att stanna hemma och hänga med mina päron, men nu efter promenaden känner jag även hur skönt det skulle vara med ett så hårt träningspass att man bara ligger på golvet och flåsar som en ko och tror att man ska dö. Ingen bra idé just idag med tanke på förkylingen, men ändå. Känner också att jag nog kommer ångra dom orden om Hanna skulle råka läsa det här :p

Angående Horn-Per, är inte lika rädd för honom som när jag var liten och jag tror att jag kan klå den rackarn om han skulle vara kaxig ;)

Ha en underbar lördag!

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, det tror jag också att du klarar av! utan problem!:)

2010-09-04 @ 18:16:52
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0