Kärlek

Idag känns det i hela kroppen att det är vår :) Allt det ledsna från igår är borta och nu är jag fylld av kärlek och lycka! Har träffat världens mest underbara karl, och är så kär att hälften vore nog. Han gör mig så otroligt glad och lycklig, ingen människa har någonsin fått mig att må så bra. Det må låta klyshigt, men så är det :) Mathias är det bästa som hänt mig, och jag älskar honom. Och jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle säga dom tre orden efter så kort tid med någon, men jisses vad bra allt känns. Så himla rätt.

Det händer mycket just nu, sluttampen med skolan, alltså examensarbetet drar igång, jag jobbar 50%, försöker hinna med mina nära och kära och mig själv. Men det blir inte mycket tid över alla dagar, och värre lär det bli. Men jag lever nog mest för helgerna då jag får träffa min kärlek och vara sådär nykär och tofflig som man bara får när man är nykär ;)

Men, jag vill säga till alla mina vänner, om någon av er råkar läsa detta att ni betyder så himla mycket för mig, ni är dom bästa vänner man kan ha och jag uppskattar er otroligt mycket!

Och till min älskade Hong Kong - Jenny: Jag saknar dig hur mycket som helst, och älskar dig massvis!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0