Ny vecka..

.. Och nya tag som man så fint brukar säga :) Ville inte att denna underbara helg skulle ta slut, men nu är måndagen också snart slut och snart är det fredag igen. Skönt att jag får helg på torsdag eftermiddag, en kort vecka med andra ord :)

Helgen har verkligen varit kanon med födelsedagsmiddag för och hos Mikaela, tacokväll och massa mys. Fullspäckad helg, men ack så underbar. Vädret har varit underbart också, vilket man bara kan ge tummen upp. Ännu mer tummen upp får all tid jag fått spendera med mitt hjärta, kan inte riktigt få nog av honom. Herregud vad kär jag är! Skulle vilja skrika ut det till hela världen, men det närmaste det jag kommer är väl att skriva det här och på facebook haha. Lyckligare flicka får ni nog leta efter skulle jag tro :)

Nej, dags att göra något av denna kväll också innan det är dags att krypa ner och ladda inför ännu en härlig jobbadag. Det är så fantastiskt att jobba på förskola när vädret är underbart, men kan vara ute med barnen hela dagarna i princip. Jag bara älskar det!

Sov gott och dröm sött gott folk!
Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0