Torsdag..

... Och i morgon är det minsann fredag! Och då ska jag träffa my man och sedan på middag och Miss Mikaela som snart fyller år :) Mycket trevligt måste jag säga. Kärlek och vin på samma dag, det är inte dåligt ;)

Är just nu i Vad hos Frida och Andreas, jobbar ju i krokarna så då slipper jag sitta och åka en massa, asskönt :)
Nu tänker jag mysa med Emmie, eller ja, hon var nyss och frågade sin mamma om hon fick leka med mig :p

Är toktrött så jag har inte mycket att säga nu egentligen. Men jag lär ju skriva någon rad eftersom jag tänkte ta upp det här med bloggandet igen, vi får väl se hur det går denna gång :)

Ha en underbar kväll, för det tänker jag ha!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0