Helg!

Gud så underbart att helgen äntligen är här! Har känts som att den här veckan har varit lång, men ändå inte.. Är inte van att jobba längre, så nu är jag helt slut haha! Så nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla nya avsnittet av Jersey Shore, vilket jag är närmast besatt av! En sjukt bra serie, om man gillar dramatik och galna italienare :p

Hela den här helgen får bli en myshelg, orkar inte med annat känner jag. Uppskattar helgen nu när jag jobbat en del i veckan, och dessutom måste jag orka med en ny vecka sen, som nog kommer bli lång den med.

Men nu över till soffmyset! Tröstar mig med att jag får soffmysa med mitt hjärta i morgon :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0