21/1

Då var det fredag och helg, fast just nu känner jag inte av det så mycket. Blir skillnad när skolan drar igång igen, då lär jag nog få veta att jag lever igen :) Dagen hittills har spenderats med Sara (som äntligen är hemma på Svensk mark igen!), Lina, Glenn och Mindie. Lika mysigt och härligt som vanligt att umgås med dessa människor!
Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda, vet inte alls vad jag ska hitta på. Känner mig rastlös samtidigt som jag känner att jag skulle kunna spendera kvällen med filmtittande i min ensamhet. Men som sagt, vi får se. Är ju fattig som en kyrkråtta just nu också, så det blir ju inga stora grejer i alla fall haha. Vad ska alla andra hitta på ikväll?

Och så vill jag ha sagt att det är sjukt onödigt att ens yttra sig och säga saker om man inte ens menar det. Bullshit är inget jag tål, ärligthet är mer min melodi. Säg vad du tycker, tänker och känner när du har chansen istället för att säga något som du tror att någon annan vill höra. Allt funkar så mycket bättre då.

Ha en underbar fredag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0