Effektivitet

.. Borde vara mitt mellannamn idag minsann! Pappa ringde och väckte mig "imorse" och när jag pratat med honom slängde jag mig ur sängen och tuggade i mig lite frukost. Efter det kom jag plötsligt på att jag skulle städa. Först tänkte jag bara dammsuga och plocka lite smått, men rätt vad det var stod jag där med dammtrasan i handen och dammtorkade överallt. Slängde ut täcken och kuddar på vädring och nu ligger jag på överkastet och känner den fräsha doften från sängen. Vädrade täcken, kuddar, överkast, nya sängkläder och en dammsugen säng. Gissa om jag vill gå och lägga mig redan haha! Jag är inte den som gillar att städa, men när jag väl får mina "flög" så blir det ordentligt gjort.

Gud så ointressant.. Måste påpeka hur mycket jag saknar min älskade Jenny redan. I måndags tog och och Jörgen sitt pick och pack och flyttade till Hong Kong för ett tag. Det var ett sjukt jobbigt hej då, men jag unnar verkligen dom det här, vilken möjlighet och erfarenhet!
Igår ägde ett annat farväl rum, men det vill jag inte skriva om än. Det känns alldeles för jobbigt och tungt.

Nu är det dags för lite käk, sen får vi se vad denna kväll har att erbjuda minsann :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0