Vännerna

Tusen, tusen tack för allt stöd ni alltid ger mig. Ni är verkligen guld värda! Ni gör mitt liv ljust och vackert, även när det känns som mörkast. Ni lyssnar alltid, finns alltid där och ställer alltid upp. Gud, vad skulle jag ta mig till utan er? Under allt jobbigt som hände förra året, och speciellt då på slutet har ni funnits där hela tiden. Ni är dom vackraste, finaste och mest underbara människorna som finns på denna jord. Och jag har äran att ha er i mitt liv, lyckliga jag! Jag blir rörd bara av tanken på hur mycket ni betyder. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er, hur mycket ni betyder och hur glad jag är att jag har er. Ni vet vilka ni är som ska ta åt er.

Detta inlägg är till er, och enbart er. Tack än en gång!
All kärlek till er

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0